خدای من با من بمان
 
bahar net
اللهم صلی علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
جمعه 28 مهر 1391برچسب:, :: 17:55 ::  نويسنده : خادم امام زمان

دریاب مرا ! این بنده ی سراسر بغض و حسرت و آلدده و سیاه قلب را
صبر ! صبر را به من هدیه کن ! زبانم را لال کن تا نتواند عزیزترین مخلوقاتت را با کلامش ناراحت کن
خدایا !...بگذار دست یابم به هر آنچه که دلم با او آرام میگیرد و در این سیاهی شب تو خود میدانی که چه آرزو دارم و مگذار ! تو را قسم به خداییت مگذار گناه کنم و مگذار کسی را که اینقدر دوستش داری از نادانی من مورد رنجش قرار گیرد.
خدایا ! مواظبم باش ! مواظب این روح بی قرار و تنهایم باش !
خدای مهربانم ای بی کران نازنین !...عاشقم بر تو و هر آنچه که به من هدیه می کنی !
بهترین ها یی را که خودت می دانی و عشق و آرزوی من در آن است ،را به قلب بی قرار و تنهایم هدیه کن ،
ای قدرتمند بی نهایت کریم. دوستت دارم ای مهربان ...تو را سپاس برای همه ی رحمت هایت ...
با من بمان....خدا....با من که تنها تو نگهدار منی ! به تو و محبت و مهر و هدایتت نیازی مبرم و عمیق دارم.
خدایا ، نمی فهمم ، عاجزم ، ضعیف النفسم ، سیاه قلبم ، مرا به آتشت بسوزان ولی قلب بهترین بند هات را از من نرنجان
خدایا تو خود میدانی دیگر اشک چشمانم اجازه نوشتم بیشتر را نمی دهم ، مرا به سوی خودت فرا خوان
 


نظرات شما عزیزان:

مرجان
ساعت21:42---11 آبان 1391
سلام حرف دل منم هست

سجاد
ساعت18:17---28 مهر 1391
بسیار خوب
مطالب هم خوب هستن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

من خدایی دارم، که در این نزدیکی است نه در ان بالاها مهربان، خوب، قشنگ چهره اش نورانیست گاهگاهی سخنی می گوید، با دل کوچک من، ساده تر از سخن ساده من او مرا می فهمد او مرا می خواند، او مرا می خواهد
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان bahar net و آدرس bahar64.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان